עמוד בית > >

המומלצים של אוולין ו IT MOMZ

המשחקים הנבחרים מגיל לידה ועד 6 חודשים

משחקי התפתחות

צמד מילים שמכיל בתוכו עולם שלם מחולק לגילאים, מרקמים, צורות ובעיקר הרבה בלבול. כמובן שבילד הראשון רכשתי כל מה שבא ליד ומילד לילד הבנתי מה חשוב, אז כמה דברים עיקריים שלמדתי:

לרכוש משחקים שמתאימים לאורך זמן ומיוצרים מחומרים איכותיים. למצוא להם אחסון שנראה לעין, בגובה שמאפשר גישה נוחה של הילד/ה ולא להעמיס את החדר בהרבה משחקים שרק מבלבלים אותנו ואת הילדים.

אחרי שנחשפתי לקופסאות של איט מאמז ובגלל שאני יודעת כמה מחשבה מושקעת בכל משחק שנכנס לקופסא, ביקשתי מהצוות של איט מאמז שירכז לנו את המשחקים הכי מומלצים שלהן- כמובן לפי חלוקות של גיל, כדי לפשט לנו את כל השפע שקיים בשוק

אז המומלצים של IT MOMZ הם:

לידה - חודש

שילוב שאנחנו אוהבות בין רכות לרשרוש נעים ומרגיע, כזה שלא מציק גם בשמיעה חוזרת ונשנית. אפשר לעודד את הבייבי באמצעות הרעשן להניע את הראש לצדדים, ולחשוף אותו למגע קרוב עם המרקם הפלאפי.

. גיל לידה - חודש. ריצ'י הארנב

גיל חודשיים

מובייל פעמוני רוח עם בובות רעשן ירח, כוכב וענן, המתחבר בתפסן פלסטיק גדול אל צלון העגלה או הסלקל, לשהייה קלה יותר עם התינוק מחוץ לבית ולהורות קלה יותר.

מובייל פעמוני רוח

גרבי רעשן מבד רך ונעים, מלווים בדמויות חייכניות, המעודדים התפתחות מוטורית וכישורי זיהוי. גורבים את הגרביים על רגלי הבייבי, ליצירת רשרוש באמצעות תנועות הגוף.

גרבי רעשן קוף ופנדה

גיל 3 חודשים

קוביית משחק עם צלילי פעמון רוח למשחק והתפתחות. בכל פאה יפתיעו איורים והפעלות שונות – מראה בטיחותית, בדים במרקמים שונים, בדים מרשרשים, סרטי בד, נשכן אננס וטבעות פלסטיק. הקובייה ניתנת לחיבור כמעט לכל מקום באמצעות טבעת פלסטיק גמישה.

קובית משחק

תריסר טבעות פלסטיק גמישות בטקסטורות שונות. חיבור הטבעות מפתח את היצירתיות, יכולת תיאום עין-יד ומיומנויות מוטוריות עדינות. הטבעות הצרות מקלות על האחיזה, וגם הכנסה שלהן לפה מוסיפה לחוויה החושית. אפשר לשלב את הטבעות באוניברסיטה, יחד עם עוד משחק אחד אבל לא הרבה יותר מכך, כדי לא להעמיס על הבייבי.

טבעות אחיזה

גיל 4 חודשים

נשכן שהוא גם משחק לולאות מקורי. מה הופך אותו לכזה מוצלח? הוא עשוי פלסטיק בטיחותי רך וגמיש, והלולאות הצבעוניות בגדלים השונים מגרות את הבייבי להושיט ידיים, לסובב, לחקור, למשוך ולהכניס לפה. קל לאחיזה, גם בגיל שבועות ספורים. מומלץ להכניס את הווינקל למקפיא ולתת לבייבי לנשוך בתקופת בקיעת השיניים הראשונות.

נשכן ומשחק לולאות

כדורי מסאז' תחושתיים הם מקרה קלאסי של "כמה פשוט, ככה יעיל". כדור הזיזים מעורר את הרצפטורים בגוף, וגורם למערכת העצבים להפעיל את האיבר שבא עמו במגע. את מוזמנת להקדיש כמה דקות ביום לעיסוי באמצעות כדור הזיזים, בתנועות מעגליות על פני כל גוף הבייבי (יש לדלג על עיסוי באזורי עמוד השדרה והפטמות). אפשרי לו גם לאחוז בכדור ולחקור את מרקמו הייחודי.

כדורי חישה

גיל חמישה חודשים

ליצן חמוד ומרשרש, מפתח את השמיעה וגם יכולות מוטוריות.  אפשר לעודד את הבייבי לשכב על הבטן, ולהושיט ידיים אל עבר הליצן כך שבכל פעם שיושיט יד, יתרגל העברות משקל שחשובות לשלב ההתהפכויות.

איש קסם

נשכן מחזיק מפתחות ספארי- שלוש חיות חייכניות, בצבעוניות עדינה תלויות על לולאת פלסטיק נוחה לאחיזה עבור התינוק. לכל דמות מחובר נשכן פלסטיק רך עם תבליטים שונים עליו.  מעודד סקרנות והתנסות חושית ומשחק מהנה.

נשכן חיות ספארי

גיל שישה חודשים

קוביות משחק בגודל שמתאים בדיוק ליד של הקטנטנים. חומר רך וקל- התינוק ינסה לבנות מגדל, למיין אותם או לזרוק אותן. כל קוביה בצבע אחר עם פרצוף מחייך של אריה, צפרדע וחיות נוספות.

קוביות משחק חיות

סט מכוניות קואלה וקיפוד- זוג מכוניות PULL BACK
לחצו מעט על המכונית, משכו אחורה או קדימה, וראו כיצד החיות נעות לכיוונים שונים. עוזר לבייבי בהתפתחות קשר עין יד.

 

No items found.